seo optimizacija u oglašavanju

SEO u oglašavanju

SEO optimizacija – Hajde da zamislimo sledeću situaciju: posle puno premišljanja, preračunavanja, hrabrenja i priprema, započeli ste svoj biznis. Ideja je dobra, prvi rezultati obećavaju, utisci su pozitivni, sve je tu. Šta nedostaje da Vaš biznis potpuno zaživi? Nedostaje dovoljan broj kupaca da preskočite onu magičnu pozitivnu nulu i obezbedite dugoročnu isplativost Vašeg biznisa. Ako je ovo Vaša priča, onda Vam preporučujemo da pročitate i ostatak teksta. 

Put do kupca

Put do kupaca vodi preko Vašeg sajta, tu nema dileme. Ali put do sajta nalazi se samo uz pomoć SEO optimizacije. O tome šta je SEO optimizacija i šta podrazumeva optimizacija sajtova pročitajte ovde šta je seo, a u ovom trenutku ćemo samo pomenuti da je za dobre rezultate ključan odabir pravog pristupa, pravih alata i marketing strategija. To je ono što će napraviti razliku između toga da li se željenim putem krećete brže ili sporije, ili čak stojite u mestu. 

A šta će Vam većina marketara ponuditi: različite pakete koji podrazumevaju svakakve tipove brzog rasta pratilaca na društvenim mrežama, agresivni pristup plaćenim reklamama, trikove za pravljenje prečica i brzo pozicioniranje među prvim pozicijama na Google pretrazi i tome slično. Iako nema ničeg lošeg u tome, iako će većina njih ispuniti ono što su obećali (više pratilaca, veći reach, bolji učinak reklama), da li Vama to zaista treba? Da li klikovi, lajkovi i pregledi donose novac Vašem biznisu, ili to zapravo čini samo realna kupovina Vašeg proizvoda ili usluge? Kako možete da zaista optimizujete Vaš sajt i postignete dugoročno isplative rezultate? 

SEO optimizacija u oglašavanju doprinosi boljem plasmanu PPC kampanja

Šta vam zapravo treba?

I tu dolazimo do ključnog pitanja: Šta Vama zapravo treba? Šta zaista treba Vašem biznisu, šta je tipično za kupce iz Vaše niše, šta ih pokreće, koja akcija će ih privoleti da kupe Vaš proizvod? Sve su to pitanja koja se moraju postaviti i analizirati pre nego što se opredelimo za konkretnu akciju i strategiju SEO optimizacije koja će biti “skrojena” po meri upravo Vašeg biznisa, uvažavajući sve njegove karakteristike i specifičnosti (niša u kojoj poslujete, geografska lokacija, prednosti i mane Vašeg proizvoda ili usluge, navike i želje Vaše ciljne grupe i još mnogo toga). 

Drugim rečima, tip marketing podrške i optimizacije Vašeg sajta koji Vama zaista treba ne svodi se na povećanje broja pratilaca, na reach po svaku cenu, na masovnost lajkova i pregleda, već Vama trebaju kupci. Vama treba pouzdan kanal komunikacije koji će laserskom preciznošću pogađati Vašu ciljnu grupu. Na taj način, sa manje utrošenih resursa se postiže više, a povrat uloženog u marketing i optimizaciju sajta radi u korist Vašeg biznisa, ne protiv njega. 

Ukoliko želite da saznate više detalja o tome kako skrojiti pravu marketing strategiju, šta je SEO optimizaicja i kako Vam profesionalac može pomoći u optimizaciji sajtova, ako ste zainteresovani za besplatnu reviziju Vašeg sajta i poslovnih profila na društvenim mrežama, kao i za savet šta i kako možete poboljšati, agencija “IL2 Marketing” Vam stoji na raspolaganju!