optimizacija sajta usluga

Optimizacija sajta kako i koliko?

Šta podrazumeva naša ponuda? 

U zavisnosti od Vaših konkretnih zahteva i potreba, a shodno urađenoj besplatnoj reviziji Vašeg sajta, ponudićemo Vam paket usluga za koji verujemo da će na najbolji način postići zadate ciljeve i biti jedan od ključnih stubova Vašeg biznisa. 

Naše usluge najčešće podrazumevaju sledeće: 

  • SEO optimizacija postojećih sajtova sa ciljem boljeg rangiranja u internet pretrazi i organskog povećanja broja posetilaca Vašeg sajta. 
  • Ukoliko nemate sajt, možemo Vam ponuditi kreiranje, razvoj i optimizaciju internet sajta „od nule“.
  • Optimizacija postojećih web shop-ova. 
  • Kreiranje Google Ads kampanja za web biznise. 

Cena SEO usluga zavisi od broja stranica i samog biznisa odnosno teme sajta.

Zakaži razgovor sa nama.


SEO – od duha do prvog mesta! 

Kasper

Svima nam je poznata priča o ovom simpatičnom, ali usamljenom duhu koji je uprkos raznoraznim naporima da se približi ljudima i pronađe prijatelje, za najveću većinu njih ostajao nevidljiv, neshvaćen, nezapažen, odnosno jednom rečju, duh.  

Da li Vas ova priča, osim na film iz našeg detinjstva asocira na još nešto? Da li Vam je poznat taj osećaj sa kojim se naš junak Kasper borio sve vreme? Da li nekada imate utisak da je Vaš sajt samo još jedan usamljeni duh u ogromnom zamku (čitaj: u Google pretrazi), koji uprkos tome što ima jako puno toga kvalitetnog da ponudi, za ogromnu većinu posetilaca (čitaj: potencijalnih kupaca) ostaje nevidljiv, ostaje duh? 

Šta ako Vam kažem da priča o Kasperu može ostati samo priča. Da realnost može biti nešto sasvim drugo? Šta ako Vas podsetim da postoji treće, drugo, pa čak i prvo mesto u Google pretrazi i da ono može biti Vaše, a da pri tome ne mislim na plaćenu reklamu?  

SEO optimizacija, ili punim nazivom rečeno

Search Engine Optimization, je nešto o čemu pretpostavljam da puno slušate u poslednje vreme. Takođe, verujem da je definicija i objašnjenja o SEO takođe bezbroj i da sva od njih na više ili manje dobar način opisuju postupak i cilj SEO-a (na primer, da je to postupak koji podrazumeva poboljšanje i prilagođavanje sajta sa ciljem da se poboljša vidljivost sajta kada ljudi u Google ili bilo kom drugom pretraživaču pretražuju proizvode i usluge koje Vaš biznis nudi).  

Međutim, u današnje vreme to nije dovoljno. U današnje vreme SEO bi trebalo definisati pre kao ćeliju u biologiji (ćelija je osnovna jedinica građe i funkcije svih živih bića osim virusa, odnosno, prevedeno na naš jezik, SEO je osnovna jedinica građe i uspešnosti svih dobrih sajtova, osim onih loših). SEO je mera koju preduzimamo da napravimo razliku između toga da imamo sajt koji podržava, doprinosi i u najvećem broju slučajeva čak vuče napred naš biznis, i toga da uopšte nije važno da li imamo ili nemamo sajt (jer sajt koji imamo nema posetioce). SEO je nešto kao lek za loše, blede, nevidljive sajtove. 

Usluge optimizacije sajta - Optimizacija sajta kako i koliko?
Optimizacija vašeg sajta.

SEO mora biti propisan i doziran

Ali kao i svaki lek, SEO mora biti propisan i doziran (čitaj: implementiran) od strane stručnih i obučenih profesionalaca, inače neće biti efekata, a pri tome ćete potrošiti novac koji je preko potreban Vašem biznisu. U narednim objavama ćemo se potruditi da Vam približimo i objasnimo sve tehničke detalje i prednosti SEO-a, a do tada je sasvim dovoljno da o SEO ne razmišljate kao o obavezi ili nečemu što Vaš sajt može pozicionirati na ovo ili ono mesto, već da na SEO gledate kao na priliku da uz pomoć profesionalaca svoj sajt, a samim tim i celokupan biznis podignete na jedan sasvim drugačiji nivo. 


Seo optimizacija lek za sajt?

SEO optimizacija sajta je lek za loše sajtove i uslov za dobro rangiranje na Google.Internet pretraživač je u suštini jedna ogromna baza podataka, a često možemo čuti da se ilustruje i kao jedna ogromna biblioteka, sa milionima i milionima naslova. Svaki naslov je jedan sajt,te kao i u pravoj biblioteci, ako znate naslov knjige i ime autora, bibliotekar će bez problema naći za vas knjigu koju tražite. Ali ako niste sigurni koji je naslov ili autor knjige, ili samo želite da dobijete knjigu na neku određenu temu, bibliotekar će po svom izboru ponuditi vam knjigu koja je najpribližnija toj temi.Internet pretraživač

Slično je i sa internet pretraživačem. Ako ne znate koji tačno sajt tražite, ako vas samo zanima neka tema npr. biciklizam, taj termin ćete ukucati u polju za pretragu u internet pretraživaču, a pretraživač će za vas ponuditi po svom izboru spisak sajtova za koje misli da najbolje odgovaraju reči koju tražite. Drugim rečima, pretraživač će učiniti sledeće dve stvari, prvo: napraviće listu sajtova čija tema i sadržaj odgovaraju terminu koji ste zadali u pretrazi, i drugo: rangiraće rezultate pretrage tako da će sam pretraživač odrediti koji sajt vidite na prvom, drugom, petom mestu, drugoj strani pretrage, itd.

Algoritam

I tu dolazimo do suštine priče, a to je da vlasnik sajta u velikoj meri zavisi od samog internet pretraživača, odnosno od algoritma koji kada ukucamo reči u polje pretrage vrši odabir liste sajtova koju će nam prikazati. A šta vlasnik sajta može da uradi kako bi bio prepoznatljiviji za algoritam? Može da aktivno radi na SEO-u.